شما می توانید با عملکرد کلیوی 8٪ بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید با عملکرد کلیوی 8٪ بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند؟

می تواند شما را با عملکرد کلیوی زندگی 8٪ بدون دیالیز یا پیوند کلیه؟ "شما می توانید با عملکرد کلیه 8٪ بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند؟" این باید یکی از سوالات در مورد بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مربوط می شود عملکرد کلیه بسیار کم است. در مقاله زیر، ما درک بیشتری از این مشکل به دست آورید. یا، شما می توانید دکتر را به طور مستقیم آنلاین به صورت رایگان کمک تماس بگیرید.

عملکرد کلیه باقی مانده 8٪ از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به معنی کلیه بسیاری از سموم و مواد زائد که در خون تجمع می یابد، که می تواند عوارض جدی مانند علائم تهوع، استفراغ، خارش پوست، و به همین علت در. در مرحله بعد، عملکرد کلیوی پایین نیز ممکن است به برخی عوارض جدی مانند مشکلات استخوان، مشکلات پوستی، مشکلات خواب، مشکلات قلبی منجر شود. بنابراین، برای بیماران مبتلا به کلیه عملکرد 8٪، آنها را به یک درمان oporturno و موثر برای کنترل بیماری خود، و یا می توان آن را تهدید کننده حیات در صورت عدم درمان.

می تواند شما را با 8 درصد عملکرد کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند؟

پاسخ مثبت است. اگر چه دیالیز و پیوند کلیه دو درمان شایع ترین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی هستند، بلکه برخی از درمان های جایگزین است که می تواند کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه وجود دارد. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، بیماران می توانند دیالیز و پیوند کلیه برای جلوگیری از یک زندگی بهتر است.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، متخصص با استفاده از تجارب خود را از بیش از 30 سال در درمان انواع بیماری های کلیه و ساخته شده اند این طرح از درمان منظم و موثر برای نارسایی کلیه با عملکرد پایین کلیه است.

درمان ارائه شده شامل درمان "چهار یک" (میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پزشکی درمانی پا درمان چین دهان، Maikang میکس)، و 7 سایر درمان چین طبیعی با نرم افزار های خارجی، مانند چرخه درمان، درمان فتیلهگذاری درمان، حمام کامل، انما درمان، استفاده از طحالی درمان بخار طب سوزنی. همه این درمان ها در طب سنتی چینی (TCM) بر اساس، آنها طبیعی تر، و ممکن است اصلاح نارسایی کلیه از ریشه کمک کند.

بستگی به موارد خود را از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، کارشناسان ما یک روش سیستماتیک با اتخاذ روش های درمانی مختلف چینی را. از طریق درمان، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر افزایش یافته است. در زمانی که بیمار دریافت عملکرد کلیه بیش از 15 درصد، شما می توانید دیالیز و پیوند کلیه برای جلوگیری از یک زندگی بهتر است. حتی برای بیماران دیالیزی، آنها ممکن است فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی متوقف دیالیز پس از مصرف درمان است.

اگر شما از نارسایی کلیه رنج می برند با عملکرد پایین کلیه و می خواهید بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند، درمان چین ما خواهد بود یک انتخاب خوب برای شما. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر، شما می توانید ترک یک پیام





:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: